Tuesday, October 18, 2011

# 04 prawn olio = maggi goreng

bru balik lunch.. tadi lunch date ngan mr.mafia.. undecided nk mkn ape, last2 men msuk je piza.. ordered value meal ..eh mcm kt mekdi plak .. ape eh jap2 gugel sat.. oh ni hah dalam menu nulih "hut's power meals"..
ktorg amek 1set meal each one.. mr.mafia amek yg skali ngn piza..aku amek skali ngn pasta..




pastanye aku amek prawn olio.. kononnye nak len sket la asyik bebalik meatball bolognese je di mne2..klu kt secret recipe pun mst amek tu je kn..so nk test yg len plak..




ok skali smpai..dlm hati knape nmpk xmenarik je.. xpe test suap sket..
gulps.. hambar nye rse.. seis like dem...........y la i choosed this? rase tertipu la..tetibe je kan tertipu..
sedapkn hati kite kasi rase sket tmbah pepper... siap letak kuah chicken soup lgi..
pyela nk bg rse kn.. then buat xtau jela mkn..and i offered mr.mafia to have a taste..






mr.mafia : ok ke?


aku : ok jgk, u rasela .. (BIG LIES HOKEH)


mr.mafia : yeke.............i tgk pucat je.. cam tak bermaya..


aku : eh takla.. rasela..


mr.mafia : (fork out small amount of pasta,and have a taste).. ceh..rase macam megi goreng jek..


aku : (burst into laugh) .. eh u ni..i pye la diam je makan nak sedapkan hati,saiko mind ckp sedap..u bole plak cakap camtu.. (laugh)


mr.mafia : tu la len kali ode jela mende biase..tak kirelah dh mkn bape juta kali pun.. (sambil
                senyum padankan muke aku)


aku : senyum (dlm hati mmg padan muke aku pun)








tp tak sedap2 pun aku abeskn jugakla.. mambazirkn amalan syaitoooonnn... burp! kyg sudah..




so pas mkn trus blk smule opis..ngam2 blk ujan lebat..best tido ni..ade chance tak nak tido..nantila pas pam skali ngan zuhur kite skalikan ngan tdo barang 5menit.. 3 in 1 gitewww..hahaha




oh btw, here's the pic of my ebm for this morning..


Total 9oz..
5oz for left B, and 4oz for right B


again, im a happy mader  = )
daa..


p/s : i find that i've been using too many shortforms.. tak pe nextime akan dihapuskn or atleast dikurangkan..

No comments: