Friday, December 23, 2011

#02 teman baru

salam jumaat,
(sambil duduk bersimpuh)




muslimah giteww...
tapinye gi koje pakai sua jinn jeans jugak ..
hew hew hew
(peten ketawe sekarang ni, aku kate peten ketawe bajet comel, tapi kawan aku iza kate peten ketawe mintak lempang haha)


sekarang ni aktiviti mengepam masih diteruskan seperti selalu..
walaupun jarang update..
tatapi tetap diteruskan..
kate nak cukup 2 tahun penyusuan penuh kan..
insyaAllah..
haruslah gigih berusaha dari sekarang..


so tadi pagi dapatla dlm 8.5oz..
nampak mcm kurang sket je kan dr selalu yang cecah 9oz tu kn?
jangan tertipu ye..
sebab ade kalanye dapat 7oz je..
kadang 6oz pun ade jgk belah pagi..
tapi alhamdulillah la total tetal above 12oz la tu pagi dan petang..
kire alhamdulillah la..
masih dalam range yang Lil'M counsume per day..




oh motif utama nak tunjuk bendalah ni jek..
peneman di kala ke ladang di pagi hari..
jap jap..


ah gituww.. ni la teman setia sekarang..
sile abaikan gambo yang tak semenggah mane..almaklumla enpun ai cikai jek..

Mr.Mafia punye.. 
tapinye die kate die beli saje je,so die suh aku bawak jela ke opis.. 
semalam je pun baru bawak..
saje nak godeh..
matikla..
orang len dah katam dah bende ni..
aku jakun terkial kial macam siput..

semalam lagi kelako
enpun aku sekarang ni macam haram sket
kejap2 on off sesuke ati jek..
tak kire waktu..
hp kt sebelah..
nanti asyik asyik matik restart sendri..
ahh lantak la..
time tengah meset pun..
tengah karang karang ayat ni..
nanti tetibe hang pastu start semule..
ah sudahhh...
kene type semule ko..
sakit hati tak?
tipula kalau aku cakap "takpe,hah start la smule,mak tak marah"
eish!

ok semalam tengah syok-syok buat kije,
si tab ni berbunyi bunyi..
tanjat boboi tau!
terkial kial aku bukak sume tengok..
skali appear number Mr.Mafia
die call
"pehal pulak ni tebiat call tab"
susah payah ni nk tekan receive..
sekali macam tak tertekan
ah sudah..
last last dapat jugak..
skali loudspeaker tu die bagi..
ah sudah..
cepat cepat cari button tuk slowkan volume..
memangla
mujur sempat slow kan..
kalau tak mau satu opis dengar..
buatnye bebual 18sx ke kan..
malu saye hahaha
tapinye kan klaka
sebabnye aku tak tau nak placing cemane tuk bercakap and mendengar..
memang jakun abesla kan..
bangang betul la..
takfer la..ana baru belaja.. 
jakun sket takfe kan?
hew hew hew

td pagi plak time nak g keje ni 

Mr.Mafia : eh u nak bawak tab tu bawakla, amek skali charger kat dalam beg gregory i tu..
aku :  eh nak bawak nak buat ape.. u tak pakai ke?
Mr.Mafia : entah i nak simpan pun buat ape buakn gune pun..
aku : dah i pun tak gune kot nak surf pc laptop kat opis pun bole..
Mr.Mafia : takpela bawak jela, bole men game.
aku : (-.-")

ade ke patut aku ni datang keje tapi men game..logik? 
keje dahla belambak..
satu point disitu..
satu point lagi..
kalau tak tau nak gune tuk ape, nape beli?
hah meh pikir same same..
(T_T)

eh okla.
nak g rainbow taman u jap..
nak anto contract document g binding..
kelmarin en.boss tanye dh g binding ke ape..
dan dan aku jawab dah.. minggu depan dapat..
tipu sunat takpe kan?
erk!

No comments: